The managed heart : commercialization of human feeling / Arlie Russell Hochschild
データ種別 | 図書 |
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版 | 20th anniversary ed. / with a new afterword |
出版者 | Berkeley, Calif. : University of California Press |
出版年 | c2003 |
本文言語 | 英語 |
大きさ | xii, 327 p. ; 21 cm |
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一般注記 | Originally published: Berkeley : University of California Press, c1983 Includes bibliographical references (p. 277-315) and index HTTP:URL=http://www.loc.gov/catdir/description/ucal042/2003042606.html Information=Publisher description |
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著者標目 | *Hochschild, Arlie Russell, 1940- |
件 名 | LCSH:Emotions -- Economic aspects
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LCSH:Work -- Psychological aspects 全ての件名で検索 LCSH:Employee motivation |
分 類 | LCC:BF531 DC21:152.4 |
書誌ID | L000144734 |
ISBN | 0520239334 |
NCID | BA67246077 |