Myers, Diane

著者名典拠詳細を表示

著者の属性 個人
一般注記 Affiliation: Texas Woman's University. Department of Teacher Education, active 2015
Profession or Occupation: College teachers
Simonsen, Brandi. Classwide positive behavior interventions and supports, 2015: title page (Diane Myers) back cover (Ph. D.; Associate Professor of Special Education, Dept. of Teacher Education, Texas Woman's University)
SRC:ポジティブ生徒指導・予防的学級経営ガイドブック : いじめ、不登校、学級崩壊を予防する問題解決アプローチ / ブランディ・シモンセン, ダイアン・マイヤーズ著 ; 有門秀記 [ほか] 訳(明石書店, 2020.6)
から見よ参照 マイヤーズ, ダイアン<マイヤーズ, ダイアン>
コード類 典拠ID=AL00193112  NCID=DA19670304
1 ポジティブ生徒指導・予防的学級経営ガイドブック : いじめ、不登校、学級崩壊を予防する問題解決アプローチ / ブランディ・シモンセン, ダイアン・マイヤーズ著 ; 有門秀記 [ほか] 訳 東京 : 明石書店 , 2020.6